Získávání informací z vytěžování provozních dat aplikace IBM Connections – Dominik Šlahař
Dominik Šlahař
Bakalářská práce
Získávání informací z vytěžování provozních dat aplikace IBM Connections
Obtaining information by operational data mining from IBM Connections applications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především získávání in-formací z vytěžených dat sociální sítě IBM Connections. Cílem je navrhnout proces služby "Vizualizace adopce sociální sítě", který vede k zjištění informací ukrytých v provozní databázi. V první části práce jsem se zaměřil na vymezení teoretických pojmů, které se v této práci objevují. Dále jsem zde popsal produkt …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with area of corporate social networks especially with extracting informations from mined data of IBM Connections social network. The goal is to design a process of service "Visualization adoption of social network" that leads to finding informa-tions hidden in operational database. In the first section I focused on definition of theoretical terms that appear in this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Renáta Kunstová
- Oponent: Tomáš Feige
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Data mining na sociální síti X pomocí nástroje NodeXL
Martin Šenk -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Sociální sítě jako součást novodobého marketingového nástroje
Jakub Janků -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě jako nástroj teroristických organizací
Mariia Zoria -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ