Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže – Mgr. Jana KONČELOVÁ
Mgr. Jana KONČELOVÁ
Bachelor's thesis
Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže
The Role of Celebrities in Advertising from the Perspective of Teenagers
Abstract:
Cílem bakalářské práce {\clqq}Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže`` je popsání postojů cílové skupiny dospívající mládeže k reklamnímu působení, které je spojené se známou osobností, celebritou. Součástí bakalářské práce je výzkum realizovaný mezi cílovou skupinou s cílem po-tvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se postojů cílové skupiny k úloze celebrit v reklamě. Bakalářská …moreAbstract:
The aim of the bachelor´s thesis {\clqq}The Role of Celebrities in Advertising from the Perspective of Teenagers`` is a description of teenager´s attitudes towards the influence of advertising associated with a well-known person {--} a celebrity. One part of the bachelor´s thesis is a research carried out in the focus group with the aim to ether verify or disprove the hypothesis concerning the focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2673
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONČELOVÁ, Jana. \textit{Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/saoh61/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONČELOVÁ, Jana. Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Postoje českého spotřebitele ke značce a jeho vnímání značkového zboží se zaměřením na dospívající mládež
Pavla Baťhová -
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Denisa Novotná -
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Michal Pechát -
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
Jana Němcová -
Adaptační proces u dětí s poruchami autistického spektra v mateřské škole
Barbora ZOTYKOVÁ -
Proces získávání pracovníků u Policie ČR
Barbara Keplingerová -
Poradenský proces v sociální práci se sociálně vyloučenými Romy
Michaela Mottlová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš