Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb – Jana Zákorová
Jana Zákorová
Diplomová práce
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Evaluation of the Quality of Sports Services
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění kvality poskytovaných služeb ve fitness centru RE-FIT a fitness centru MTV. Část práce je věnována také srovnání kvality služeb těchto fitness center. K získání dat je prováděn průzkum formou dotazníkového šetření metodou SERVQUAL. Teoretická část práce vymezuje pojmy jako je služba, kvalita služeb, metody jejího měření, fitness centrum a zákazník. Praktická část práce …víceAbstract:
The goal of thesis is to determine the quality of the services provided by the RE-FIT fitness club and the MTV fitness. Part of the thesis is focused on the comparison of the quality of services of these fitness centers. To obtain the data, a questionnaire survey is carried out using the SERVQUAL method. The theoretical part defines concepts such as service, quality of services, methods of measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Jana Krbová
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Service quality and business competitiveness
Alexander Tereshchenko -
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
Kamil Koštiál -
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Lukáš Ondruch -
Analýza kvality služeb a organizace Mistrovství České republiky v in-line půlmaratonu 2020
David ULRICH -
Prostorová diverzita kvality služeb cestovního ruchu v NP Česko-Saské Švýcarsko
Michaela ŠTĚBETÁKOVÁ -
Vliv kvality produktu na výkonnost podniku
Vítězslav Šudák -
Aplikace modelu SERVQUAL na měření kvality vybraného hotelu
Andrea Obručníková