Podnikatelský záměr otevření nového obchodu s oblečením – Vasyl Komarnyckyj
Vasyl Komarnyckyj
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr otevření nového obchodu s oblečením
Business plan for a new clothing brand
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu pro novou udržitelnou módní značku Nerou Studios. Teoretická část práce definuje základní pojmy spjaté s podnikáním a popisuje jednotlivé části podnikatelského plánu. Dále se teoretická část věnuje problematice současného módního průmyslu a charakteristice tohoto odvětví v České republice. V praktické části je pak vypracovaný podnikatelský …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to develop a business plan for a new sustainable fashion brand Nerou Studios. The theoretical part of the thesis defines the basic terms related to entrepreneurship and describes the different parts of the business plan. Furthermore, the theoretical part explains the problems of the current fashion industry and the characteristics of this sector in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89098
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89098
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Erika Rechtorovičová -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Business Plan of Shaila Spa Resort
Tanisha Bhandari -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Business plan for a hotel in Dubai
Samer Abedi -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková