Zuzana Kalinová
Diplomová práce
On-line prodej potravin
On-line grocery
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit postoj českých zákazníků k nakupování potravin prostřednictvím internetu, vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání. V teoretické části je popsáno nákupní chování spotřebitelů a díky zvyšujícímu se užívání internetu jeho změny v posledních letech. Internet většina obyvatel využívá denně, další část je tak zaměřena na vysvětlení pojmu e-commerce a zhodnocení …víceAbstract:
The main goal of the master´s thesis is to find out the attitude of Czech customers to buy food through the Internet, to evaluate awareness and consumer perception. In the theoretical part, purchasing behavior of consumers is described, and thanks to increasing use of the Internet the changes of consumer behavior in recent years. The Internet is used on a daily basis by most of the population, so the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
On-line prodej potravin TESCO
Monika Nápravníková -
Hygienické aspekty nákupů potravin on-line
Iuliia Pavlovska -
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
Kateřina Volfová -
Analýza on-line hypermarketu s důrazem na využití IT technologií
Vitaliy Burbo -
Inovace na trhu online prodeje potravin
Aneta Granátová -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
Lenka Kotková