Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s. – Hana Sapáková
Hana Sapáková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Expensa, a.s.
Marketing Strategy of Expensa Company
Anotace:
V této diplomové práci jsou zpracovány data týkající se marketingové strategie společnosti Expensa a.s. Akciová společnost Expensa poskytuje unikátní systém pro řízení a kontrolu firemních hotovostních výdajů, jehož součástí jsou i Expensa platební firemní karty. Cílem práce je, na základě současné situace, navrhnout dílčí vylepšení marketingové strategie, a to tak aby se zvýšilo povědomí o dané společnosti …víceAbstract:
The theme of this thesis is the marketing strategy of Expensa company. Expensa joint-stock company provides a unique managing and controlling system for company cash expenditures. This system includes Expensa company payment cards.The aim of this thesis is to (based on current situation) raise potential clients awareness of Expensa company by proposing a partial improvement of marketing strategy. Proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68881
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68881
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha