Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu – Katarína Kňazeová
Katarína Kňazeová
Bachelor's thesis
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Analýza marketingové strategie firmy Inditex a její komparace na španělském a českém trhu
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť, jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …moreAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with the marketing strategy of Inditex and examines how it operates in Czech and Spanish markets. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter introduces the company, its brand portfolio and presence in each of the markets. The second chapter explores the theoretical concepts of marketing, marketing environment, segmentation, targeting, positioning and …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť, jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …moreKeywords
Marketingové prostredie Marketingový mix Inditex Zara Bershka Pull&Bear Stradivarius Massimo Dutti Uterqüe Zara Home SWOT analýza PEST analýza Oysho
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73322
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŇAZEOVÁ, Katarína. \textit{Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a~jej komparácia na španielskom a~českom trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/sb33b3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič