Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu – Katarína Kňazeová
Katarína Kňazeová
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu
Analýza marketingové strategie firmy Inditex a její komparace na španělském a českém trhu
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť, jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …víceAbstract:
This Bachelor´s thesis deals with the marketing strategy of Inditex and examines how it operates in Czech and Spanish markets. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter introduces the company, its brand portfolio and presence in each of the markets. The second chapter explores the theoretical concepts of marketing, marketing environment, segmentation, targeting, positioning and …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť, jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …víceKlíčová slova
Marketingové prostredie Marketingový mix Inditex Zara Bershka Pull&Bear Stradivarius Massimo Dutti Uterqüe Zara Home SWOT analýza PEST analýza Oysho
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Podnikateľské prostredie malých a stredných podnikov
Barbora Staršia -
Podnikateľské prostredie a jeho vplyv na tvorbu a výber marketingových stratégií
Sebastián Pavelka -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový mix vybraného podniku
Sára Stopková -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič