Bc. Jiří Hrdlička, DiS.
Bakalářská práce
Marketing v řízení firmy
Marketing of Companys Managment
Anotace:
Anotace Na začátku se práce zabývala popsáním marketingu jako takovým a následně i jeho jednotlivé části a jejich využití. V druhé části byly tyto poznatky použity na konkrétní podnik, ukázalo se jak je daný podnik využívá a v který částech je slabý nebo naopak silný. Práce ukazuje i možné postupy, které by mohly být propodnik prospěšné.Abstract:
Annotation At the beginning work describes marketing as such and consequently, its partsand theiruses.In the secondpart, werethis knowledgeuse for a particularcompany,it shows howthecompanyuses these parts and where is company strong and where weak. The work even shows possibleprocedures which can be beneficial for the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/we0pu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Gabriela Kukalová
- Oponent: Ing. Pavel Pešek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Instagram as a marketing tool
Ivan Darganov -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Mezinárodní marketing vybrané společnosti - případová studie
Nina Strašková -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková