Bc. Jiří Hrdlička, DiS.

Bakalářská práce

Marketing v řízení firmy

Marketing of Companys Managment
Anotace:
Anotace Na začátku se práce zabývala popsáním marketingu jako takovým a následně i jeho jednotlivé části a jejich využití. V druhé části byly tyto poznatky použity na konkrétní podnik, ukázalo se jak je daný podnik využívá a v který částech je slabý nebo naopak silný. Práce ukazuje i možné postupy, které by mohly být propodnik prospěšné.
Abstract:
Annotation At the beginning work describes marketing as such and consequently, its partsand theiruses.In the secondpart, werethis knowledgeuse for a particularcompany,it shows howthecompanyuses these parts and where is company strong and where weak. The work even shows possibleprocedures which can be beneficial for the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Gabriela Kukalová
  • Oponent: Ing. Pavel Pešek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management