Diana Bylen
Bakalářská práce
Art brut: Dítě v nás
Art brut: The inner child
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou vizuální identity pro fiktivní festival zaměřený na umění Art brut. Cílem práce bylo vytvořit jednotný vizuální styl, který efektivně komunikuje unikátní styl a charakter této specifické formy umění. Teoretická část se zaměřuje na základní informace o Art brutu, jeho historii, včetně přínosu Jeana Dubuffeta, a na Art brut v České republice. Dále zkoumá marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with creating a visual identity for a fictional festival focused on Art brut. The aim of the work was to create a unified visual style that effectively communicates the unique style and character of this specific art form. The theoretical part focuses on basic information about Art brut, its history, including the contribution of Jean Dubuffet, and Art brut in the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Libor Korman
- Oponent: Barbora Toman Tylová, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Identita a on-line komunikace kreativního střediska pro znevýhodněnou mládež
Jekatěrina Jefremova -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Komunikace a vizuální identita komunitního plánování sociálních služeb
Dagmar GREGOROVÁ -
Vizuální komunikace uměleckých festivalů a kulturních akcí
Karolína Kostková
Název
Vložil
Vloženo
Práva