Denisa Kupková

Bachelor's thesis

Reklama a její vliv na spotřebitele v souvislosti s jejich věkem

Využití reklamních médií u jednotlivých věkových skupin spotřebitelů

Advertising and its impact on consumers in relation to their age
Abstract:
Bakalářská práce na téma Reklama a její vliv na spotřebitele v souvislosti s jejich věkem je zpracovávána k datu 31. březen 2014. Práce mapuje obor reklamy od základních pojmů po využívaná média pro reklamu. Zachycuje stručnou historii reklamy a základy psychologie reklamy. Poskytne stručnou charakteristiku cílových skupin. Pomocí výzkumu dotazníkovým způsobem zkoumá účinnost reklamy na věkové skupiny …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2015
  • Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové