Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální – Eliška ŽAROSKÁ
Eliška ŽAROSKÁ
Bachelor's thesis
Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální
Methodology of Reading Skills Development at Special Needs Elementary School.
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce je popsána metodika výuky čtení na základní škole speciální a podrobně je rozebrána analyticko-syntetická metoda čtení. Dále jsou zmíněny pomůcky ve výuce čtení, charakterizován je žák s mentální retardací a jsou zjištěny možnosti vzdělávání takto handicapovaných dětí. Empirická část mapuje úroveň a spokojenost s výukou čtení z pohledu pedagogů ve speciálních školách …moreAbstract:
The theoretical section of this bachelor thesis describes methods of teaching reading in primary schools for children with special educational needs. In doing so, this part provides a detailed analysis of the analytic-synthetic reading method and mentions aids used for teaching reading. Furthermore, the thesis characterizes pupils with mental retardation and suggests ways of educating these handicapped …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
14630
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽAROSKÁ, Eliška. \textit{Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2010. Available from: https://theses.cz/id/sb86vm/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŽAROSKÁ, Eliška. Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Těžká a hluboká mentální retardace
Eliška Kazdová -
Nejčastější logopedické vady u dětí s lehkou a střední mentální retardací ve Speciální ZŠ, MŠ a praktické škole v Moravské Třebové
Renata Chladilová -
Uplatnění žáků s mentální retardací po ukončení základní školy speciální
Jana Fišarová -
Vliv edukace v ZŠ speciální na rozvoj osobnosti žáka se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová