Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální – Eliška ŽAROSKÁ
Eliška ŽAROSKÁ
Bakalářská práce
Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální
Methodology of Reading Skills Development at Special Needs Elementary School.
Anotace:
V teoretické části bakalářské práce je popsána metodika výuky čtení na základní škole speciální a podrobně je rozebrána analyticko-syntetická metoda čtení. Dále jsou zmíněny pomůcky ve výuce čtení, charakterizován je žák s mentální retardací a jsou zjištěny možnosti vzdělávání takto handicapovaných dětí. Empirická část mapuje úroveň a spokojenost s výukou čtení z pohledu pedagogů ve speciálních školách …víceAbstract:
The theoretical section of this bachelor thesis describes methods of teaching reading in primary schools for children with special educational needs. In doing so, this part provides a detailed analysis of the analytic-synthetic reading method and mentions aids used for teaching reading. Furthermore, the thesis characterizes pupils with mental retardation and suggests ways of educating these handicapped …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
14630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽAROSKÁ, Eliška. Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Těžká a hluboká mentální retardace
Eliška Kazdová -
Nejčastější logopedické vady u dětí s lehkou a střední mentální retardací ve Speciální ZŠ, MŠ a praktické škole v Moravské Třebové
Renata Chladilová -
Uplatnění žáků s mentální retardací po ukončení základní školy speciální
Jana Fišarová -
Vliv edukace v ZŠ speciální na rozvoj osobnosti žáka se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Didaktické hry na ZŠ speciální pro žáky se středně těžkou mentální retardací
Zdeňka Pechačová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Uplatnění globální metody čtení u dětí v MŠ pro sluchově postižené
Barbora Pešová