Aneta Ševců
Bakalářská práce
Reklama na sociálních sítích
Advertising on Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá velmi aktuální problematikou reklamy na sociálních sítích. Rozebírá základní pojmy a formy reklam, se kterými se lze setkat na sociálních sítích. Zabývá se také tvorbou vzorových grafických propagačních materiálů pro dvě rozdílné společnosti. Pro tyto společnosti byly také vytvořeny návrhy reklamních kampaní, které využívají sociální sítě. Bylo také vytvořeno dotazníkové …víceAbstract:
The thesis deals with the current issues of advertising on social networks. It discusses the basic concepts and forms of advertising that can be encountered on social networks. It also deals with the creation of sample graphic promotional materials for two different companies. Designs of advertising campaigns that use social networks have also been cre-ated for these companies. A questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševců, Aneta. Reklama na sociálních sítích. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Zhodnocení influencer marketingu společnosti About You na sociální síti Instagram
Lenka Morávková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu na sociální síti TikTok
Dominika SÝKOROVÁ -
Instagram jako médium pro propagaci prostřednictvím influencer marketingu
Denisa Dolénková -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář