Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value) – Eva Dvořáková
Eva Dvořáková
Diplomová práce
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
The influence of input information on the customer's perceived value of the product (Customer perceived value)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu vstupních informací na rozhodovací proces spotřebitele. Jejím cílem je objasnit, jaký mají vstupní informace vyplývající zejména z teorie marketingového mixu, vliv na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu. Předmětem výzkumu je produkt dlouhodobé spotřeby a vyšší cenové hladiny – ultralehké letadlo značky TL-ULTRALIGHT, s.r.o. Literární rešerše prezentuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the influence of input information on the consumer's decision-making process. Its goal is to clarify the effect input information resulting from the theory of the marketing mix has on the customer's perceived value of the product. The subject of the research is a product of long-term consumption and a higher price level - an ultralight aircraft of the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová