Kateřina LINKOVÁ

Bachelor's thesis

Internet jako reklamní médium

Internet as an advertising medium
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit postoje uživatelů internetu v různých věkových skupinách k jednotlivým formátům reklamy na internetu. Místním šetřením, které proběhlo v Ústí nad Labem, jsem zjišťovala postoje k bannerové reklamě, k reklamě před a za videem, vyskakovacím oknům a sponzorovaným odkazům. Šetření ukázalo, že respondenti zaujímají k reklamě na internetu spíše negativní postoje. V rámci …viac
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out from various age groups of internet users their attitudes towards individual formats of advertising on the internet. In a local research conducted in Usti nad Labem I was investigating an attitude to banner advertising, advertisements before and after video, pop- up windows and sponsored messages. The research has shown rather negative attitude from the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LINKOVÁ, Kateřina. Internet jako reklamní médium. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing