Kateřina LINKOVÁ

Bakalářská práce

Internet jako reklamní médium

Internet as an advertising medium
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit postoje uživatelů internetu v různých věkových skupinách k jednotlivým formátům reklamy na internetu. Místním šetřením, které proběhlo v Ústí nad Labem, jsem zjišťovala postoje k bannerové reklamě, k reklamě před a za videem, vyskakovacím oknům a sponzorovaným odkazům. Šetření ukázalo, že respondenti zaujímají k reklamě na internetu spíše negativní postoje. V rámci …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out from various age groups of internet users their attitudes towards individual formats of advertising on the internet. In a local research conducted in Usti nad Labem I was investigating an attitude to banner advertising, advertisements before and after video, pop- up windows and sponsored messages. The research has shown rather negative attitude from the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LINKOVÁ, Kateřina. Internet jako reklamní médium. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing