Kateřina LINKOVÁ
Bakalářská práce
Internet jako reklamní médium
Internet as an advertising medium
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit postoje uživatelů internetu v různých věkových skupinách k jednotlivým formátům reklamy na internetu. Místním šetřením, které proběhlo v Ústí nad Labem, jsem zjišťovala postoje k bannerové reklamě, k reklamě před a za videem, vyskakovacím oknům a sponzorovaným odkazům. Šetření ukázalo, že respondenti zaujímají k reklamě na internetu spíše negativní postoje. V rámci …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to find out from various age groups of internet users their attitudes towards individual formats of advertising on the internet. In a local research conducted in Usti nad Labem I was investigating an attitude to banner advertising, advertisements before and after video, pop- up windows and sponsored messages. The research has shown rather negative attitude from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINKOVÁ, Kateřina. Internet jako reklamní médium. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu online reklamního prostředí na uživatele internetu
Daniel Zpěvák -
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Luboš Harášek -
Aplikace pro odhalování sledování aktivit uživatelů na internetu
Lukáš Ďopan -
Postoje uživatelů internetu k online reklamě
Michal Kopáč -
Postoje k reklamě na webu
Aleš Běhounek -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek