Hudební výchova na Základní škole speciální v Plzni – Michaela KLAILOVÁ
Michaela KLAILOVÁ
Bakalářská práce
Hudební výchova na Základní škole speciální v Plzni
Music Education at Primary School for Children with Special Needs in Pilsen
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit podmínky vzdělávání žáků se středně těžkým a těžkým mentálním postižením a jaký vzdělávací obsah by si žáci během vyučování měli osvojit. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. V jednotlivých částech jsou nastíněny pojetí a cíle vzdělávání na základní škole speciální, klasifikace mentální retardace, význam hudební výchovy na základní škole speciální. Dále se zaměřuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to introduce the conditions of educating the pupils with moderate and severe mental retardation and present which educational content should be acquired during the lessons.This text is divided into four chapters. There are descibed the conceptions and objectives of elementary education of children with special needs, the classification of intellectual disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLAILOVÁ, Michaela. Hudební výchova na Základní škole speciální v Plzni. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Projekt rozvoje dovedností, jemné motoriky, komunikace a posílení sebevědomí středně těžce a těžce mentálně postižených zapojemním do práce v keramické dílně.
Daniela PLECHATÁ -
Problémy podporovaného zaměstnávání lehce a středně těžce mentálně postižených
Markéta TOMÁŠKOVÁ -
Využití psychomotorických her u mentálně postižených dětí na základní škole praktické a ve školní družině
Jana Králová -
Vliv bazální stimulace na všestranný rozvoj těžce mentálně postižených žáků v rehabilitačních třídách
Monika Hanáková -
Využití canisterapie při řečové výchově u mentálně postižených žáků
Lucie Hradilová -
Využití prvků hmatového modelování ve výtvarné výchově mentálně postižených
Helena Kočvárková -
Integrace tělesně a mentálně postižených žáků na I. stupni základní školy
Miroslava FILÁKOVÁ -
Šikana jako speciálně pedagogický problém u mentálně postižených dětí
Jiřina Krejčová