Klíčové kompetence učitele waldorfské školy – Bc. Markéta Hladíková
Bc. Markéta Hladíková
Bakalářská práce
Klíčové kompetence učitele waldorfské školy
Key competencies of waldorf teacher
Anotace:
Bakalářská práce „Klíčové kompetence učitele waldorfské školy“ je svým obsahem zaměřena na problematiku kompetencí třídních učitelů waldorfských škol. Hlavním cílem této práce bylo identifikovat klíčové kompetence této profese, přičemž se využívaly jednak poznatky získané z odborné literatury, která byla o waldorfské pedagogice napsána a jednak poznatky získané obecně ze standardizace učitelské profese …víceAbstract:
The bachelor thesis “Key competencies of waldorf teacher” is focused on the competencies of class masters at Waldorf School. The main aim of this thesis is to identify key competencies of this profession. Used knowledge were taken form specialized literature and also from universal standardization of teacher profession. The main idea of this thesis is to uncover and term specificity of competencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcy7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Šimberová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Waldorfská pedagogika- mýty a fakta
Lucie KRAUSOVÁ -
Waldorfská pedagogika - způsob alternativního vyučování
Marta Gemperlová -
Waldorfská pedagogika očima rodičů
Andrea MAČALÍKOVÁ -
Waldorfská pedagogika jako zdroj námětů a metodických postupů pro výuku na 1. stupni ZŠ
Lenka Kvapilová -
Waldorfská pedagogika v současném primárním vzdělávání
Petra MICHÁLKOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková -
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Alternativní školy a reformní pedagogika Václava Příhody
Renáta Straková