Mgr. Alena Kárníková

Bakalářská práce

Analýza krajské volební kampaně KDU-ČSL v Jihomoravském kraji v roce 2008

The analysis of the electoral campaign of KDU-CSL, Regional Elections 2008
Anotace:
Uvedená práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň KDU-ČSL v krajských volbách 2008 v Jihomoravském kraji a celou kampaň zhodnotit, k čemuž využívá teorie politického marketingu. Zabývá se pozicí lídra strany a otázkou, zda kampaň strany vykazovala prvky moderní nebo postmoderní volební kampaně.
Abstract:
This work aims to analyse the electoral campaign of KDU-ČSL in regional elections 2008 in Southern Moravia region and to classify it in terms of the theory of political marketing. The text focuses on position of the leader and if the campaign was modern or postmodern.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Jiří Foral, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií