Analýza krajské volební kampaně KDU-ČSL v Jihomoravském kraji v roce 2008 – Mgr. Alena Kárníková
Mgr. Alena Kárníková
Bakalářská práce
Analýza krajské volební kampaně KDU-ČSL v Jihomoravském kraji v roce 2008
The analysis of the electoral campaign of KDU-CSL, Regional Elections 2008
Anotace:
Uvedená práce si klade za cíl analyzovat volební kampaň KDU-ČSL v krajských volbách 2008 v Jihomoravském kraji a celou kampaň zhodnotit, k čemuž využívá teorie politického marketingu. Zabývá se pozicí lídra strany a otázkou, zda kampaň strany vykazovala prvky moderní nebo postmoderní volební kampaně.Abstract:
This work aims to analyse the electoral campaign of KDU-ČSL in regional elections 2008 in Southern Moravia region and to classify it in terms of the theory of political marketing. The text focuses on position of the leader and if the campaign was modern or postmodern.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t5q6f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jiří Foral, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Krajské volby 2008 v Libereckém kraji
Libuše Všetečková -
Krajské koalice po volbách 2008: typologizace, struktura a změny v koaličních vzorcích
Václav Toffl -
Regionální a senátní volby 2008. Témata, postupy, prostředky.
Blanka Matějková -
Regionální a senátní volby 2008
Veronika Fořtová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
Eva Opatrná -
Krajské volby v ČR 2008 z pohledu volební kampaně
Eva Vojtíšková -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol