Bc. Miroslav Tišer

Master's thesis

Klasická a nová média v marketingu politických stran

Old and New Media in Political Parties' Marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá změnami v cestách, jakým politické subjekty ovlivňuji proces volby politické strany ve volbách. Zaměřuje se především na to, jaké kanály nových médií jsou pro voliče nejvýznamnější. Kromě toho se snaží objasnit, proč někteří voliči preferují média tradiční. Výsledkem budou přehledy a odpovědi na to, jakým způsobem politické strany nová média využívají a kde jsou nejčastější chyby …more
Abstract:
This thesis is about the changes in ways, in which political subjects today influence the voting proces in elections. It focuses primarily on the question, which channel of new media is the most significant source for voter. Besides that, it also tries to clarify, why some voters still preffers classic media. The result of this thesis are to be the answers about how the political parties use new media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Tišer, Miroslav. Klasická a nová média v marketingu politických stran. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications