Klasická a nová média v marketingu politických stran – Bc. Miroslav Tišer
Bc. Miroslav Tišer
Master's thesis
Klasická a nová média v marketingu politických stran
Old and New Media in Political Parties' Marketing
Anotácia:
Tato práce se zabývá změnami v cestách, jakým politické subjekty ovlivňuji proces volby politické strany ve volbách. Zaměřuje se především na to, jaké kanály nových médií jsou pro voliče nejvýznamnější. Kromě toho se snaží objasnit, proč někteří voliči preferují média tradiční. Výsledkem budou přehledy a odpovědi na to, jakým způsobem politické strany nová média využívají a kde jsou nejčastější chyby …viacAbstract:
This thesis is about the changes in ways, in which political subjects today influence the voting proces in elections. It focuses primarily on the question, which channel of new media is the most significant source for voter. Besides that, it also tries to clarify, why some voters still preffers classic media. The result of this thesis are to be the answers about how the political parties use new media …viacKľúčové slová
politická strana volby klasická média nová média sociální sítě televize rozhlas tisk internet
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tišer, Miroslav. Klasická a nová média v marketingu politických stran. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Internet věcí – kultura sdílení v době nových médií
Valentýna Weissmannová -
Analýza postavení České televize z pohledu nezávislosti a cílů ve srovnání se Slovenskou televizí
Alena Khýrová -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Chlorofylní tisk
Lenka Vaníčková