Bc. Monika Rozkošná

Master's thesis

Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu

Implementation of marketing in the specific public organization - influence of market position
Abstract:
Cílem diplomové práce „Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu“ je identifikovat dopady zavedení marketingové strategie v municipální příspěvkové organizaci Centrum volného času Kravaře. V první části této práce autorka popisuje problematiku marketingu zájmového vzdělávání v příspěvkových organizacích pomocí teoretických východisek. Stěžejní část …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Implementation of marketing in the specific public organization - influence of market position” is to identify impacts of marketing strategy implementation in the municipal allowance organization – Centrum volného času Kravaře. In the first chapter the author provides information about marketing in special interests training allowance organizations on theoretical basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta