Komunikace jako nástroj managementu ve firmě – Markéta Šindelářová
Markéta Šindelářová
Bachelor's thesis
Komunikace jako nástroj managementu ve firmě
Communication as a management tool in company
Abstract:
Správně nastavená interní firemní komunikace může být pro společnost nemalou konkurenční výhodou. Problémem však je, že spousta společností nevěnuje vnitropodnikové komunikaci dostatečnou pozornost. Cílem této práce je určit, jaký je vhodný způsob komunikace vzhledem k organizační struktuře společnosti za pomoci provedení dotazníkových šetření ve 2 online marketingových společnostech. Ze získaných …moreAbstract:
Internal corporate communication set properly can be a significant competitive advantage for a company. The problem is that many companies do not pay enough attention to internal communication. The bachelor thesis aims to determine what is a suitable communication with respect to an organizational structure of a company. The data set is based on conducting questionnaire surveys in 2 online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80006
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Oto Potluka
- Reader: Veronika Motlová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Organizational structure of ocean carriers in Central Europe and related benefits and problems
Teemu Schaper -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková