Markéta Šindelářová

Bachelor's thesis

Komunikace jako nástroj managementu ve firmě

Communication as a management tool in company
Abstract:
Správně nastavená interní firemní komunikace může být pro společnost nemalou konkurenční výhodou. Problémem však je, že spousta společností nevěnuje vnitropodnikové komunikaci dostatečnou pozornost. Cílem této práce je určit, jaký je vhodný způsob komunikace vzhledem k organizační struktuře společnosti za pomoci provedení dotazníkových šetření ve 2 online marketingových společnostech. Ze získaných …more
Abstract:
Internal corporate communication set properly can be a significant competitive advantage for a company. The problem is that many companies do not pay enough attention to internal communication. The bachelor thesis aims to determine what is a suitable communication with respect to an organizational structure of a company. The data set is based on conducting questionnaire surveys in 2 online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: Oto Potluka
  • Reader: Veronika Motlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80006