Mgr. Vilém Otte
Bakalářská práce
Path tracing on GPU
Path tracing on GPU
Anotace:
Práce představuje algoritmus schopný renderovat obrázky s úplnou globání iluminací, výpočet je urychlený použitím paralelního výpočtu. Dalším cílem bylo prošetřit možná rozšíření algoritmu naivního path tracingu, vylepšující efektivitu výpočtu. Práce implementuje path tracer a rozebírá rozdíly mezi dvěmi hlavními výpočetnímy platformami, Open Computing Language (OpenCL) a Compute Unified Device Architecture …víceAbstract:
The thesis introduces an algorithm capable of rendering images with full global illumination, the computation is accelerated with use of parallel processing. Another aim was to investigate possible extensions of naive path tracing algorithm, further improving the efficiency of computation. The thesis implements a path tracer and inspects the differences between two major computing platforms, Open Computing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x2uyi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Pavel Karas, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Srovnání paralelní implementace algoritmu PSO v OpenCL, CUDA a C++ AMP
Roman Hala -
Zpracování obrazu s velkými datovými toky - využití CUDA/OpenCL
Filip Sedláček -
Autotuning OpenCL implementace výpočtu mapy elektrostatického potenciálu
Filip Petrovič