Analýza vztahů se zákazníky ve firmě Viva Natura – Ing. Ivana Courtonová
Ing. Ivana Courtonová
Bachelor's thesis
Analýza vztahů se zákazníky ve firmě Viva Natura
The Analysis of the Relationships with Customers in the Company Viva Natura
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje vztahům se zákazníky ve firmě VIVA NATURA. Část východiska pro řízení vztahů se zákazníky je zaměřena na teoretické poznatky ŘVZ. Praktická část se věnuje analýze prostředí, SWOT analýze a anketnímu dotazníku firmy VIVA NATURA. Hlavním cílem této bakalářské práce je prokázat, že i malý obchod se může v dnešní době udržet na trhu, a jedním z dílčích cílů je zjistit, proč lidé …moreAbstract:
This Bachelor´s Work pays attention to customer relationships in the Company VIVA NATURA. The theoretical part is oriented to theoretical knowledge of customer relationship management. The practical part is oriented to analysis of environment, the SWOT analysis and questionnare of the Company VIVA NATURA. The basic aim of this Bachelor´s Work is to prove that even a small shop is nowaday able to maintain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pr577/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Informační architektura internetových obchodů specializovaných na prodej deskových her
Lenka Pavlíková -
Chování spotřebitele na trhu s lyžařským vybavením
Patrik Varholik -
Podnikatelský plán pro prodej přírodní kosmetiky Letique formou franšízy
Michael Holyansky -
Výroba a prodej přírodní kosmetiky pro zvířata - příprava podnikatelského záměru
Jana HAVLÍNOVÁ -
Podnikatelský záměr - Výroba a prodej přírodní kosmetiky.
Sabina Oharková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová