Bc. Petr Slovák

Master's thesis

Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů

Psychological aspects of McDonald's marketing communication - their influence on the thinking and attitudes of recipients
Abstract:
Jak je patrné ze zadání této diplomové práce, jejím cílem je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace společnosti McDonald’s a vliv na myšlení a postoje adresátů. Analýza se pokouší odpovědět na otázku, které nástroje marketingové komunikace jsou v komunikaci společnosti McDonald’s nejefektivnější. Prostor je věnován i průzkumu veřejného mínění s názvem Studie názoru veřejnosti v ČR na …more
Abstract:
As it is apparent from the assignment of this thesis, its aim is to analyze used tools of McDonalds’s marketing communication and the influence on thinking and attitudes of recipients. Analysis tries to answer the question which tools of marketing communication are the most effective in McDonald’s communication. There is also a space dedicated to the public opinion survey which is called The Study …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 11. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní