Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů – Bc. Petr Slovák
Bc. Petr Slovák
Diplomová práce
Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů
Psychological aspects of McDonald's marketing communication - their influence on the thinking and attitudes of recipients
Anotace:
Jak je patrné ze zadání této diplomové práce, jejím cílem je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace společnosti McDonald’s a vliv na myšlení a postoje adresátů. Analýza se pokouší odpovědět na otázku, které nástroje marketingové komunikace jsou v komunikaci společnosti McDonald’s nejefektivnější. Prostor je věnován i průzkumu veřejného mínění s názvem Studie názoru veřejnosti v ČR na …víceAbstract:
As it is apparent from the assignment of this thesis, its aim is to analyze used tools of McDonalds’s marketing communication and the influence on thinking and attitudes of recipients. Analysis tries to answer the question which tools of marketing communication are the most effective in McDonald’s communication. There is also a space dedicated to the public opinion survey which is called The Study …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace mix marketingové komunikace marketingová kampaň image produktu nákupní chování psychologie reklamy reklama cena mobilní marketing internetový marketing či event marketing frenčízing marketing communication. Marketing communication mix marketing campaign product image purchasing behavior advertisement psychology advertisement price mobile marketing internet marketing or event marketing franchising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ognmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁK, Petr. \textit{Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/sciz9o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk