Bc. Petr Slovák

Diplomová práce

Psychologické aspekty marketingové komunikace společnosti McDonald's - jejich vliv na myšlení a postoje adresátů

Psychological aspects of McDonald's marketing communication - their influence on the thinking and attitudes of recipients
Anotace:
Jak je patrné ze zadání této diplomové práce, jejím cílem je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace společnosti McDonald’s a vliv na myšlení a postoje adresátů. Analýza se pokouší odpovědět na otázku, které nástroje marketingové komunikace jsou v komunikaci společnosti McDonald’s nejefektivnější. Prostor je věnován i průzkumu veřejného mínění s názvem Studie názoru veřejnosti v ČR na …více
Abstract:
As it is apparent from the assignment of this thesis, its aim is to analyze used tools of McDonalds’s marketing communication and the influence on thinking and attitudes of recipients. Analysis tries to answer the question which tools of marketing communication are the most effective in McDonald’s communication. There is also a space dedicated to the public opinion survey which is called The Study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní