Bc. Martina ŽIDEKOVÁ

Diplomová práce

Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA

Project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá projektom efektívnej marketingovej stratégie v združení právnických osôb BIOMASA, ktoré pôsobí na trhu využívania obnoviteľných zdrojov energie a vykurovania biomasou. Na základe SWOT analýzy združenia a zhodnotenia využitia marketingových nástrojov v združení je navrhnutá efektívna marketingová stratégia na nasledujúce obdobie, ktorá spĺňa požiadavky manažmentu a stanovené …více
Abstract:
Diploma work deals with the project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities, which acts on the market of renewable energy sources usage and biomass heating. There is proposed the effective marketing strategy for the next period on the basis of SWOT analysis of Association and the evaluation of the marketing tools used in the Association. The strategy fulfil the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6143

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽIDEKOVÁ, Martina. Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing