Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA – Bc. Martina ŽIDEKOVÁ
Bc. Martina ŽIDEKOVÁ
Diplomová práce
Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA
Project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá projektom efektívnej marketingovej stratégie v združení právnických osôb BIOMASA, ktoré pôsobí na trhu využívania obnoviteľných zdrojov energie a vykurovania biomasou. Na základe SWOT analýzy združenia a zhodnotenia využitia marketingových nástrojov v združení je navrhnutá efektívna marketingová stratégia na nasledujúce obdobie, ktorá spĺňa požiadavky manažmentu a stanovené …víceAbstract:
Diploma work deals with the project of effective marketing strategy in the BIOMASA, Association of Legal Entities, which acts on the market of renewable energy sources usage and biomass heating. There is proposed the effective marketing strategy for the next period on the basis of SWOT analysis of Association and the evaluation of the marketing tools used in the Association. The strategy fulfil the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIDEKOVÁ, Martina. \textit{Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/sckk64/.
Jak správně citovat práci
ŽIDEKOVÁ, Martina. Projekt efektivní marketingové strategie Sdružení právnických osob BIOMASA. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia firmy 7Camicie
Lucia Gerliciová -
Marketingová strategie neziskové organizace RATOLEST Brno
Miroslav Babušiak -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Marketingový plán
Jana Janečková -
SWOT analýza projektu Časná defibrilace v Ústeckém kraji
Jana VAISOVÁ