Návrh implementace ITSM nástroje – Bc. Gabriela Kučerová
Bc. Gabriela Kučerová
Diplomová práce
Návrh implementace ITSM nástroje
Proposal of ITSM tool implementation
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout implementaci ITSM (IT Service Management) nástroje do softwarového řešení ServiceNow v nejmenované společnosti. Smyslem implementace je redukce nástrojů používaných v dané společnosti, integrace se stávajícími systémy a snížení celkových nákladů na řízení služeb. Teoretická část práce je věnována základním pojmům spojeným s ITSM. Posléze je v práci představená ServiceNow …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose the implementation of an ITSM (IT Service Management) tool into the ServiceNow software solution in an unnamed company. The purpose of the implementation is to reduce the tools used in the company, integrate with existing systems and reduce the overall cost of service management. The theoretical part of the thesis is devoted to the basic concepts associated with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dvhuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Manažerská informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementation and Delivery of Integrated IT Service Management solution using ServiceNow platform
Aleksandr Kadesnikov -
Návrh implementace procesního řízení ICT služeb pomocí cloudových řešení se zaměřením na platformu ServiceNow.
Marek Řezáč -
Analýza a implementácia funkcionalít v platforme ServiceNow vo vybranej spoločnosti
Ellen Freudenberger -
Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL
Filip Vacula -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Průběh reakce na změny při implementaci nového ITSM nástroje v nadnárodní společnosti - případová studie
Dominik Drgoň -
REST API pro podporu a integraci ITSM procesů
Lubomír Mrtvý -
Improvement of the IT services within the internal product database of pet nutrition company based on ITIL / ITSM recommendations
Timur Kamaliev