Bc. Alžběta Kochtová

Bachelor's thesis

Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku

Analysis of existing marketing communications in selected company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační mix. Aplikační část se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace dm drogerie markt, s.r.o. Dm drogerie má své sídlo s centrálou přímo v Českých Budějovicích a právě na pobočky umístěné v tomto …viac
Abstract:
This bachelor work consists of two parts: theoretical-methodological and applicable. The theoretical part is focused on theoretical starting point of marketing communication with the emphasis on marketing of interactive mix. The applicable part is concerned with the analysis of present marketing communication of „dm drogerie markt“ ltd. Dm has it´s headquarters directly in Budweis and is specialized …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích