Ing. Denis Drexler

Doctoral thesis

Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y

The influence of visual stimulus at the point of sale to the consumers´ attention from generation Y
Abstract:
DREXLER, Denis. Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y. Brno, 2017. Disertační práce. Mendelova univerzita v Brně, Provoz-ně ekonomická fakulta, Ústav marketingu a obchodu.Disertační práce se zaměřuje na oblast in-store komunikace, jejího vnímání a vizuální pozornosti v rámci jednotlivých prvků místa prodeje. Cílem práce je po-souzení vlivu vybraných vizuálních …more
Abstract:
DREXLER, Denis. The influence of visual stimulus at the point of sale to the consu-mers´ attention from generation Y. Brno, 2017. Disertation thesis. Mendel Uni-versity in Brno, Faculty of Business and Economics, Department of Marketing and Trade. The dissertation focuses on the area of in-store communication, its perception and visual attention within the elements of the point of sale. The aim of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta