Dominika Mastníková
Bachelor's thesis
Mezigenerační rozdíly v komunikaci
Intergenerational differences in communication
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na mezigenerační rozdíly v komunikaci v oblasti Nákupu ve Škoda AUTO a.s.. Cílem bylo zjistit, jaký komunikační kanál zaměstnanci preferují, jestli mezigenerační rozdíly v komunikaci na pracovišti vznikají a s jakým komunikačním šumem se zaměstnanci na pracovišti setkávají. Nejpreferovanějším komunikačním kanálem na pracovišti je osobní rozhovor. Mezigenerační komunikace …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on intergenerational differences in communication in the area of Purchasing at Škoda AUTO a.s .. The aim was to find out which communication channel employees prefer, whether intergenerational differences in communication arise in the workplace and what communication noise employees in the workplace encounter. The most preferred communication channel in the workplace is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Jana Pechová, Ph.D.
- Reader: Iva Šonková, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Setting of communication tools for waste sorting in municipalities
Tatiana Hoblíková -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Komunikační proces v organizaci
Lucie Svobodová -
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Václava Repšová -
Komunikační proces v korespondenci Julia Zeyera
Ivana Rešková -
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights