Umělecký přínos Václava Vorlíčka a jeho spolupráce s Milošem Macourkem v komediálním žánru – Bc. Jakub Horváth, DiS.
Bc. Jakub Horváth, DiS.
Bachelor's thesis
Umělecký přínos Václava Vorlíčka a jeho spolupráce s Milošem Macourkem v komediálním žánru
Václav Vorlíček's Artistic Contribution to and his Co-operation with Miloš Macourek in the Comedy Genre
Anotácia:
Tato práce se zabývá uměleckým přínosem Václava Vorlíčka českému filmu a jeho spoluprací s Milošem Macourkem v komediálním žánru. Rozebírá jejich progresivní inovace zasazené do kontextu doby vzniku daného díla ve třech žánrových kategoriích jejich filmů: v komediích odehrávajících se v absurdní realitě, v komediích, jež se odehrávají v reálné realitě, a v moderních pohádkách.Abstract:
This work deals with the artistic contribution to Czech film Václav Vorlíček and his cooperation with Miloš Macourek in the comedy genre. Analyzes their progressive innovations put in context of the time of origin of the work in three categories of genre films: the comedy set in the absurd reality in comedies that take place in the real reality, and in modern fairy tales.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a048m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedúci: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Combined Art Studies
Práce na příbuzné téma
-
Translating Humor in The Black Adder
Jiří Fiedler -
Černý humor v tvorbě Daniila Charmse
Yaroslava Bogomol -
Representation of Black Fathers in Television Shows
Jan Rosecký -
Funkce černého humoru v tvorbě D. Charmse
Yaroslava BOGOMOL -
"Temné" charaktery hlavních postav a užití černého humoru v Sakiho povídkách jako nástroj kritiky soudobé společnosti
Nikol FABIÁNOVÁ