Analýza procesů v rámci akreditací vysokoškolských institucí v ČR – Petr Buchbauer
Petr Buchbauer
Bachelor's thesis
Analýza procesů v rámci akreditací vysokoškolských institucí v ČR
Process analysis of accreditation of institutions of higher education in Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na podrobnou analýzu momentálního stavu akreditačního procesu vysokoškolských institucí. Teoretická část práce uvádí kontext řízení kvality do rámce terciárního vzdělávání a Akreditační komisi České republiky jakožto certifikační orgán tohoto odvětví. Praktická část poskytuje detailní popis procesu hodnocení jedné žádosti o akreditaci skrze tři možné zobrazení procesních …moreAbstract:
Bachelor thesis aims at detailed description of the current process of accreditation of institutions of higher education. The first, theoretical part introduces a broader context of quality management into the field of tertiary education and the institute of Accreditation Committee of Czech Republic as a relevant certification authority. Analytical part provides an in-depth overview of the accreditation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57599
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Ondřej Hykš
- Reader: Petr Vymětal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57599
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
A Comparison of the Systems of Tertiary Education in the UK and the Czech Republic
Richard KLIMENT -
Efektivnost veřejných výdajů na terciární vzdělávání
Roman Hřebík -
Mezinárodní mobilita a terciární vzdělávání v EU – implikace pro Českou republiku
Eva Grebe -
Terciární vzdělávání
Tereza SMOLANOVÁ -
Terciární vzdělávání ve Švýcarsku a jeho význam pro inovativnost země
Kateřina Salivarová -
Připravenost žáků vybraných škol pro studium matematiky na postsekundární a terciární úrovni vzdělávání
Matěj Tomáš -
Terciární vzdělávání a jeho vliv na hospodářský rozvoj v členských státech EU
Olesya PETRENKO -
Využití digitálních nástrojů pro terciární vzdělávání v oblasti závažných havárií
Lenka Skalíková