Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users – Bc. Anastasia Kolesnikova
Bc. Anastasia Kolesnikova
Master's thesis
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
Abstract:
The aim of the thesis is to research characteristics and features of young people as represents of early adopters, to summarize classification of early adopters and to determine their role in marketing and development of a product. First chapter is concentrated on current information society, which changed the roles of consumers and producers. Second chapter includes development of mobile technologies …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zq9r6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedúci: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication