Bc. Anastasia Kolesnikova

Master's thesis

Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users

Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
Abstract:
The aim of the thesis is to research characteristics and features of young people as represents of early adopters, to summarize classification of early adopters and to determine their role in marketing and development of a product. First chapter is concentrated on current information society, which changed the roles of consumers and producers. Second chapter includes development of mobile technologies …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
  • Vedúci: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication