Bc. Rudolf Nešetřil
Bakalářská práce
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum Krevního centra v Havířově, které spatřuje svůj hlavní problém v nižším počtu dárců plazmy oproti konkurenční pobočce, která se nachází opodál. Cílem bakalářské práce je realizace marketingového výzkumu a návrh doporučení pro zlepšení současné situace. V práci jsou využity metody analýzy i komparace získaných dat. Marketingový výzkum probíhal na základě …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing research of the Blood Centre in Havířov, which sees its main problem in the lower number of plasma donors compared to the competing branch located nearby. The aim of the bachelor thesis is to carry out marketing research and propose recommendations for improving the current situation. The thesis uses methods of analysis and comparison of the data obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/afxrd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Helena Marková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum trhu acidobazických analyzátorů v ČR
Simona Pamio -
Analýza trhu dárců krevní plazmy
Kateřina Bóriková -
Edukační proces u dárce krevní plazmy
Martina Poledníková