Mgr. Jaromír Viteker

Bakalářská práce

Produktová personifikace internetového obchodu

Product personification of Internet shop
Anotace:
Práce ukazuje, jakým způsobem lze přistoupit k řešení problému personifikace internetového obchodu. Jsou v ní využity statistické metody včetně základníc metod dobývání znalostí z databází.
Abstract:
This work shows the basic principles and methods of e-shop personification. It combines statistical, data mining and other techniques to customize the offer for different customers. The prototype of such system is being developed as a part of this work.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2006
  • Vedoucí: Ing. Pavel Hrstka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika