Produktová personifikace internetového obchodu – Mgr. Jaromír Viteker
Mgr. Jaromír Viteker
Bakalářská práce
Produktová personifikace internetového obchodu
Product personification of Internet shop
Anotace:
Práce ukazuje, jakým způsobem lze přistoupit k řešení problému personifikace internetového obchodu. Jsou v ní využity statistické metody včetně základníc metod dobývání znalostí z databází.Abstract:
This work shows the basic principles and methods of e-shop personification. It combines statistical, data mining and other techniques to customize the offer for different customers. The prototype of such system is being developed as a part of this work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ztjza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Pavel Hrstka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika