Význam ručních prací u žáků s tělesným postižením vzdělávaných v Jedličkově ústavu a školách – Bc. Václava Uriová
Bc. Václava Uriová
Diplomová práce
Význam ručních prací u žáků s tělesným postižením vzdělávaných v Jedličkově ústavu a školách
Importance of handcraft among students with disabilities educated in Jedlička Institute and Schools
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam výuky ručních prací u žáků s tělesným postižením vzdělávaných v Jedličkově ústavu a školách. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Teoretická část je vypracována ve třech kapitolách. První kapitola je věnována Jedličkově ústavu, historii vzniku tohoto zařízení, typům škol, komplexní péči a týmové spolupráci. Druhá kapitola obsahuje pojednání o historii zavedení ručních prací …víceAbstract:
The thesis explores the significance of handcraft education for students with physically disabled educated in Jedličkův ústav a školy. The paper consists of four chapters. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter is dedicated to the institution of Jedličkův ústav, the establishing of the organization, its history, the types of schools in todays’ Jedličkův ústav, the complexity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f5pr6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti ovlivnění hrubé motoriky u dospělých s mentálním postižením
Kamila DUDOVÁ -
Professional Development of Beginning Psychotherapists Trained in Gestalt Therapy, CBT and Psychodynamic Therapy
Lenka Maruniaková -
Maggot therapy
Barbora Žáčková -
Negative Pressure Wound Therapy u pacienta v kardiochirurgii
Magda Hlobilková -
Use of music as both a teaching method and therapy
Radek Doskočil -
Guided Biofilm Therapy jako profylaktický postup v práci dentální hygienistky
Amálie Kaňová