Reklama šířená prostředky komunikace na dálku – Mgr. Bc. Veronika Tomášová
Mgr. Bc. Veronika Tomášová
Diplomová práce
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
The Advertising Exuded by the Remotely Communication Means
Anotace:
V této diplomové práci je mým cílem provést ucelenou právní analýzu českého právního rámce reklamy šířené prostředky komunikace na dálku a poukázat na příklady z praxe a z rozhodnutí českých správních orgánů a soudů. V počáteční části práce se věnuji nevyžádané reklamě, která s reklamou šířenou prostředky komunikace na dálku úzce souvisí. V rámci nevyžádané reklamy se zabývám reklamou šířenou poštou …víceAbstract:
In this diploma thesis I intent to accomplish a coherent legal analysis of the Czech legislation in the field of advertising exuded by remote communication means and to provide also practical examples and examples of decisions of Czech administrative bodies and courts. In the opening part of my thesis I deal with unsolicited advertising, which is closely associated with advertising exuded by remote …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/glmje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Sestavení pocitové mapy v prostředí GIS vybraného města, jako prostředku komunikace veřejné správy s občany s důrazem na bezpečnost ve městě
Gabriela Kaufmannová -
Sestavení pocitové mapy v prostředí GIS vybraného města, jako prostředku komunikace veřejné správy s občany s důrazem na bezpečnost ve městě
Libuše Dvořáková -
Asertivita jako prostředek efektivní komunikace na pracovišti
Lucie Mičková -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Ochrana spotřebitele při uzavírání spotřebitelských smluv prostředky komunikace na dálku
Jan Pastorčák -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Porovnání prostředků a funkcí neverbální komunikace na prvním a druhém stupni základní školy
Veronika Česká