Bc. Pavel Králík

Bakalářská práce

Vozidlový odpor současných kolejových vozidel

Train Resistance of Current Rolling Stock
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozbor jednotlivých složek vozidlového odporu železničních kolejových vozidel, jejich fyzikální podstaty i vzniku. Klíčovým obsahem je metodika, s jejíž pomocí je z dat získaných výběhovou zkouškou sestavena závislost vlastního odporu vozidla na rychlosti jízdy. Aplikace je demonstrována na moderní elektrické jednotce i kontejnerových vlacích. Důraz je kladen na vlaky …více
Abstract:
This Bachelor's work put target to analyze the individual components of the train resistance, their physical principle and formation. The key content is the methodology by which the data obtained from the untraction examination assembly dependency of own train resistance to speed. The application is demonstrated on a modern electric unit and container trains. Emphasis is placed on trains operated by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Michálek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Králík, Pavel. Vozidlový odpor současných kolejových vozidel. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní prostředky: Kolejová vozidla