Iva Poživilová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Swarovski.

Marketing strategy of Swarovski company
Anotace:
Teoretická část této práce se zabývá marketingem a jeho historickým vývojem, přičemž se blíže zaměřuje na marketingové strategie. V této spojitosti je dále popsán komunikační mix a jeho instrumenty. V praktické části je představena společnost Swarovski a analyzovány její marketingové strategie a propagační nástroje. V závěru práce jsou na základě analýzy navrženy adekvátní změny.
Abstract:
The theoretical part of the thesis is focused on marketing and its historical evolution. Extra attention is dedicated to marketing stragies. In connection with this terms is described communication mix with its instruments. At the beginning of the practical part there is a short introduction of the Swarovski company and an analysis of its marketing strategy and promotional tools. At the close of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15637