Postavení značky z hlediska její image na trhu – BcA. Adéla Lebedová
BcA. Adéla Lebedová
Master's thesis
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Brand Positioning in View of Its Market Image
Abstract:
Diplomová práce se věnuje marketingovému postavení značky na trhu z hlediska její image. V teoretické části je nejprve rozebrán pojem marketing a jeho hlavní nástroje ve vztahu k marketingové komunikaci značky. Práce se zabývá jednotlivými částmi, které tvoří a ovlivňují image značky. V praktické části práce autorka navrhuje celkovou identitu a image nové konkrétní značky, která bude uvedena na český …moreAbstract:
The thesis deals with brand positioning in view of its market image to be imprinted in its audience’s minds. The theoretical part hereof addresses primarily the concept of marketing, its methods, techniques as well as tools which should be used in the brand communication and implementation process. The study describes individual situations which create and affect a desired brand image. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dg71y/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla