Postavení značky z hlediska její image na trhu – BcA. Adéla Lebedová
BcA. Adéla Lebedová
Diplomová práce
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Brand Positioning in View of Its Market Image
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingovému postavení značky na trhu z hlediska její image. V teoretické části je nejprve rozebrán pojem marketing a jeho hlavní nástroje ve vztahu k marketingové komunikaci značky. Práce se zabývá jednotlivými částmi, které tvoří a ovlivňují image značky. V praktické části práce autorka navrhuje celkovou identitu a image nové konkrétní značky, která bude uvedena na český …víceAbstract:
The thesis deals with brand positioning in view of its market image to be imprinted in its audience’s minds. The theoretical part hereof addresses primarily the concept of marketing, its methods, techniques as well as tools which should be used in the brand communication and implementation process. The study describes individual situations which create and affect a desired brand image. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dg71y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity design v módním průmyslu
Jiří Chyla