Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru – Bc. Natálie Nodesová
Bc. Natálie Nodesová
Master's thesis
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Consumer shopping preferences at the time of coronavirus
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupních preferencí spotřebitelů v době koronaviru. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak koronavirová krize ovlivnila nákupní chování a zvyklosti vybraných respondentů. Vedlejším cílem práce je zjistit, zda vybraným respondentům vyhovuje spíše online či instore nakupování. Teoretická část se zaměřuje obecnou charakteristiku nákupního chování českých …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of shopping preferences of consumers during the coronavirus period. The main objective of the thesis is to find out how the shopping behaviour and habits of the selected respondents have been affected by the coronavirus crisis. The secondary objective of the thesis is to find out whether the selected respondents prefer online or instore shopping. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/fg9su/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová