Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu – Bc. Richard Stieber
Bc. Richard Stieber
Bakalářská práce
Vliv marketingu na změnu poptávky po produktu
Marketing effect on changing product demand
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat marketingovými nástroji, které společnost Kooperativa pojišťovna a.s. Vienna Insurance Groupe využívá k ovlivňování poptávky po svých produktech. Cílem této práce je v teoretické části přiblížit čtenáři marketing jako celek a dále poukázat na problematiku využívání marketingových nástrojů při ovlivňování poptávky po produktu. Protože v podnikové praxi existuje …víceAbstract:
This bachelor thesis will deal with marketing tools, which Kooperativa pojišťovna a.s. Vienna Insurance Groupe uses to influence the demand for its products. The aim of the thesis is in the theoretical part to bring the reader closer to marketing as a whole and to highlight the issue of the use of marketing tools in influencing the product demand. In business practice, there is a large number of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uahcn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
The Influence of Online Marketing Communication on Image of Showjumping Events
Zuzana Brátová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
INFLUENCE OF CULTURAL FACTORS ON MARKETING STRATEGY IN E-SHOPPING. CASE STUDY OF ASOS IN RUSSIA
Evgeniya Volodina -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew