Jana Burešová

Bakalářská práce

The Use of Vocabulary in the Language of Advertising

Abstract:
The bachelor paper deals with the use of vocabulary in the language of advertising headlines promoting cosmetic products in British female magazines. The language of advertising is characterized both on formal and semantic level. The first part is theoretical and it is a basis for thorough analysis of advertising headlines that is commented upon in the practical part.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá užitím lexika v reklamních titulcích, které propagují kosmetické výrobky v britských magazínech pro ženy. Jazyk reklamy je v práci charakterizován na rovině formální i významové. První část práce je teoretická a na jejím základě je vypracována podrobná analýza reklamních titulků, která je okomentována v praktické části.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Burešová, Jana. The Use of Vocabulary in the Language of Advertising. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi