Analýza marketingových a PR aktivit velkých sportovních klubů v ostravském regionu – Bc. Zuzana Prokopová
Bc. Zuzana Prokopová
Diplomová práce
Analýza marketingových a PR aktivit velkých sportovních klubů v ostravském regionu
The Analysis of Marketing Activities and PR of the Biggest Sports Clubs in the Ostrava Region
Anotace:
Tato diplomová práce, na téma „Analýza marketingových a PR aktivit velkých sportovních klubů v ostravském regionu“, zkoumá nástroje marketingové komunikace a public relations vybraných sportovních klubů v Ostravě. Vybranými kluby jsou největší a nejúspěšnější sportovní kluby, které v Ostravě působí: HC Vítkovice Steel, FC Baník Ostrava, VK Ostrava, 1. SC WOOW Vítkovice a AK SSK Vítkovice. V teoretické …víceAbstract:
The thesis entitled ‘The Analysis of Marketing Activities and PR of the Biggest Sports Clubs in the Ostrava Region’ examines the tools of marketing communications and public relations of selected sports clubs in Ostrava. The clubs are the biggest and most successful sports clubs in Ostrava: HC Vítkovice Steel, FC Baník Ostrava, VK Ostrava, 1. SC WOOW Vítkovice a AK SSK Vítkovice. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hpue2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
The Power of Social Media in Regards to Rape Culture in the USA
Barbora Sládková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Social Media and their Position in Customers' Decision-Making Process
Beatrix Preissinger